Condividi questo con gli altri:

Πώς να προσελκύσετε καλά μέλη ομάδας για την οδοντιατρική σας κλινική

Γιατί είναι τόσο σημαντικό να προσλαμβάνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους;

Τα μέλη της ομάδας που προσλαμβάνετε για την κλινική σας μπορεί να περιλαμβάνουν οδοντιάτρους που εργάζονται για σας, βοηθούς οδοντιάτρων, υγειονομικούς υπαλλήλους και διαχειριστές, καθώς και άτομα μάρκετινγκ και πωλήσεων. Όλα αυτά θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες ανάπτυξης της επιχείρησής σας και την άνθιση αυτής, για διάφορους λόγους:

  • Ικανοποίηση ασθενών: όσο καλύτερες υπηρεσίες παρέχονται, τόσο πιθανότερο είναι ο ασθενής σας να γίνει πιστός πελάτης σας και να συστήνει την κλινική σας σε άλλους. Και η καλύτερη εξυπηρέτηση σχετίζεται τόσο με τις επαγγελματικές δεξιότητες των υπαλλήλων σας, όσο και με τις λοιπές δεξιότητές τους (επικοινωνιακές, ενσυναίσθηση, επίγνωση εξυπηρέτησης κ.λπ.).
  • Σταθερότητα ομάδας: όσο καλύτερη σχέση έχουν τα μέλη της ομάδας, τόσο χαμηλότερο θα είναι το ποσοστό αποχωρήσεων, μειώνοντας έτσι το κόστος εκπαίδευσης, πρόσληψης και την απώλεια ταλέντων και οργανωτικών γνώσεων.
  • Μειωμένο κόστος λειτουργίας: όσο περισσότερο αφοσιωμένοι και υπεύθυνοι είναι οι υπάλληλοι, τόσο λιγότερα έξοδα θα έχετε στην κλινική σας. Οι υπεύθυνοι εργαζόμενοι θα αποφύγουν τα περιττά έξοδα και θα διατηρήσουν μία ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία.
  • Επιτυχημένο μάρκετινγκ: εάν ορισμένα από τα μέλη της ομάδας σας εμπλέκονται σε πωλήσεις (συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής πελατών) και στο μάρκετινγκ, επηρεάζουν άμεσα τον αριθμό των νέων και των επιστρεφόμενων ασθενών της κλινικής σας.

Συνοψίζοντας αν προσλάβετε τα σωστά μέλη για την ομάδα σας, θα επιταχυνθεί η ανάπτυξη της κλινικής σας και αν προσλάβετε έστω και ένα «σάπιο μήλο», ολόκληρη η λειτουργία της επιχείρησής σας μπορεί να επιδεινωθεί.

Πώς μπορείτε να βρείτε και να προσελκύσετε τα κατάλληλα άτομα;

Η πρόσληψη των κατάλληλων ατόμων γίνεται καλύτερα συστηματικά και σας προτείνουμε την παρακάτω «ροή εργασίας», η οποία λειτούργησε για εμάς και για πολλούς άλλους:

  1. Ορισμός απαιτούμενων ρόλων
  2. Προώθηση θέσης
  3. Αξιολόγηση υποψηφίων
  4. Δοκιμή ελπιδοφόρων προοπτικών
  5. Υπογραφή σύμβασης με τον επιλεχθέντα

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια δύσκολη και κουραστική διαδικασία, αλλά στην πραγματικότητα θα σας εξοικονομήσει χρόνο, κόπο και απογοήτευση μακροπρόθεσμα. Ακολουθεί μια επεξήγηση για τον τρόπο εκτέλεσης των παραπάνω βημάτων.

 

1. Ορισμός απαιτούμενων ρόλων

  • Περιγραφή θέσης εργασίας: Ετοιμάστε μια λίστα που περιλαμβάνει τις βασικές λεπτομέρειες της θέσης:
  • Το όνομα του ρόλου (π.χ. – Βοηθός Οδοντιάτρου)
  • Αντικείμενο, τοποθεσία και χρόνος (π.χ. – μερικής απασχόλησης, Δευτέρα έως Πέμπτη, στο Τορίνο, από τον επόμενο μήνα)
  • Το «απαραίτητο» υπόβαθρο (π.χ. – καταρτισμένη νοσοκόμα οδοντιατρικής με τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρία)
  • Πρόσθετο υπόβαθρο «καλό να υπάρχει» (π.χ. – Εμπειρία Οδοντιατρικής Υγιεινής ή/και γνώσεις λογιστικής)
  • Το μισθολογικό εύρος που είστε διατεθειμένοι να προσφέρετε (π.χ. – 1.500-2.000 € καθαρά, βάσει εμπειρίας)

 

  • Αγγελία για τη θέση: Δημιουργία περιγραφής θέσης σε μία σελίδα με βάση την περιγραφή της θέσης εργασίας, αλλά σχεδιασμένη να απευθύνεται σε όσους αναζητούν εργασία:
    • Τίτλος: Ελκυστικός ή/και πιασάρικος
      Π.χ. – «Ζητείται βοηθός οδοντιάτρου στο Τορίνο, ευέλικτο ωράριο!»
    • Εισαγωγή: Μία παράγραφος που θα λειτουργεί ως «πρόσκληση»
      Π.χ. – «Γίνετε μέλος μιας φιλικής ομάδας επαγγελματιών, με υψηλή
      εξειδίκευση, χρησιμοποιώντας τις πιο εξελιγμένες ψηφιακές
      οδοντιατρικές τεχνολογίες, σε μια όμορφη κλινική που βρίσκεται στο
      κέντρο του Τορίνο».
    • Περιγραφή ρόλου: συμπεριλαμβανομένου του πεδίου εφαρμογής, της τοποθεσίας, του χρόνου και των ευθυνών
    • Απαιτήσεις ρόλου: απαιτούμενο και προτιμώμενο υπόβαθρο, απαιτούμενες δεξιότητες
    • Στοιχεία επικοινωνίας:
      Π.χ. – «Εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις, στείλτε το βιογραφικό σας στο email [email protected], με αναφορά στον τίτλο Job 406 και συμπεριλάβετε τον αριθμό του κινητού σας για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εύκολα».
  • Σημείωση:
    • Αποφύγετε να βάλετε αριθμό τηλεφώνου ή τα στοιχεία της κλινικής, εάν προτιμάτε να αξιολογήσετε πρώτα τα βιογραφικά και να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μόνο με κάποιους υποψήφιους που σας ενδιαφέρουν. Αυτό είναι απαραίτητο ειδικά όταν υπάρχει μεγάλη προσφορά (πολλοί υποψήφιοι που αναζητούν εργασία) και πρέπει να είστε επιλεκτικοί βασιζόμενοι στα οικονομικά σας.
    • Από την άλλη, εάν υπάρχει μεγάλη ζήτηση (μόνο λίγοι υποψήφιοι διαθέσιμοι στην αγορά και πολλοί ανταγωνίζονται γι’ αυτούς), πρέπει να είστε ευέλικτοι: συμπεριλάβετε αριθμό τηλεφώνου, περιορίστε τις απαιτήσεις σας στο ελάχιστο δυνατό, βεβαιωθείτε ότι οι όροι που προσφέρετε είναι ανταγωνιστικοί και βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος και το περιεχόμενο της αγγελίας σας είναι πράγματι ελκυστικά για τους υποψηφίους που θέλετε εν τέλει να προσλάβετε.
    • Εάν οι υποψήφιοι είναι σπάνιοι και ο ανταγωνισμός έντονος, μπορείτε να υποσχεθείτε ένα «μπόνους πρόσληψης». Για παράδειγμα – 1.500 € με την υπογραφή της σύμβασης, το οποίο θα πρέπει να επιστραφεί αν οι υποψήφιοι αποχωρήσουν πριν την ολοκλήρωση 12 μηνών). Αυτό θα τους ενθαρρύνει τόσο να υπογράψουν, όσο και να «παραμείνουν».

 

2. Προώθηση Θέσης

  • Μάθετε ποια κανάλια είναι καλύτερα για τους υποψήφιους και χρησιμοποιήστε τα για να τους προσεγγίσετε. Προσαρμόστε την αγγελία εργασίας που δημιουργήσατε σε κάθε κανάλι ξεχωριστά. Όσο περισσότερα κανάλια χρησιμοποιείτε, τόσο πιο γρήγορη ανταπόκριση θα έχετε. Αυτά τα κανάλια μπορεί να περιλαμβάνουν:
    • Ένας φίλος προτείνει έναν φίλο: μπορείτε να προωθήσετε την αγγελία εργασίας εσωτερικά στα μέλη της ομάδας σας, σε φίλους και στην οικογένειά σας, για να μεταδοθεί μεταξύ γνωστών. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε επιβράβευση στα μέλη της ομάδας που φέρνουν νέα μέλη στην ομάδα, να συνεργαστούν μαζί σας. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό κανάλι, όταν ο ανταγωνισμός των υποψηφίων είναι υψηλός. Πολλοί υποψήφιοι εμπιστεύονται τις συστάσεις των φίλων τους και προτιμούν να ενταχθούν σε ένα χώρο εργασίας, εάν τους το προτείνουν.
    • Ιστοσελίδα της κλινικής σας: δημιουργήστε μια ενότητα «Προσλαμβάνουμε» στην ιστοσελίδα σας και τοποθετήστε την περιγραφή της θέσης εργασίας εκεί. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μία φόρμα για τη μεταφόρτωση βιογραφικών.
    • Facebook: μπορείτε να τοποθετήσετε αναρτήσεις για θέσεις στη σελίδα σας στο Facebook – εάν έχετε, καθώς και σε σχετικές ομάδες Facebook.
    • LinkedIn: μπορείτε να αναρτήσετε παρόμοιες αγγελίες στο LinkedIn, καθώς και να προωθηθείτε μέσω του LinkedIn (προσφέρουν αποκλειστικές επιλογές πρόσληψης)
    • Ηλεκτρονικές πλατφόρμες πρόσληψης: για παράδειγμα, εγγραφείτε στο Indeed. Θα πρέπει να ξεκινήσετε μια καμπάνια εκεί και να προσαρμόσετε την αγγελία εργασίας σας στην μορφή τους. Η τιμολόγηση ποικίλλει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Ερευνήστε ποια πλατφόρμα λειτουργεί καλύτερα στη χώρα σας και σε συνάρτηση με τον οδοντιατρικό κλάδο.
    • Γραφεία εύρεσης προσωπικού: βεβαιωθείτε ότι πληρώνετε μόνο για αποτελέσματα, δηλαδή – μόνο για επιτυχημένες τοποθετήσεις νέων μελών της ομάδας (θα πρέπει να λειτουργούν για εσάς, τουλάχιστον για μερικούς μήνες, διαφορετικά θα πρέπει να σας επιστραφούν τα χρήματα που πληρώσατε στο πρακτορείο). Το κόστος της υπηρεσίας συχνά ισούται με το κόστος μισθού ενός μήνα.
    • Έντυπες και διαδικτυακές αγγελίες εργασίας: σε διάφορες εφημερίδες και περιοδικά. Αυτά θα πρέπει ιδανικά να είναι οδοντιατρικού περιεχομένου περιοδικά, ιστοσελίδες και δημοσιεύσεις.
    • Σωματεία και επαγγελματικές οργανώσεις: οδοντιατρικά σωματεία και ακαδημαϊκά ιδρύματα μπορεί να προσφέρουν βοήθεια και σύνδεση με τα μέλη και τους αποφοίτους τους, μερικές φορές και δωρεάν. Δημιουργήστε μια λίστα με όλες τις επιλογές (όνομα οργανισμού, επαφή, email για να στείλετε τη διαφήμισή σας, αν χρεώνουν και τι πόσο) και αξιοποιήστε την ξανά και ξανά, όταν χρειάζεται.

 

  • Σημείωση:
    • Μπορείτε να παρέχετε διαφορετικές διευθύνσεις email σε διαφορετικά κανάλια, για να μάθετε ποια κανάλια ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα.
    • Μπορείτε να επαναδιατυπώσετε τις περιγραφές θέσεων εργασίας και να δοκιμάσετε τι λειτουργεί καλύτερα (π.χ. – το «Επικεφαλής Γραφείου» στον τίτλο λειτουργεί καλύτερα από το «Γραμματέας» ή το «Διαχειριστής»;). Αυτή η μέθοδος ονομάζεται «Δοκιμή A-B».
    • Σε ανταγωνιστικές αγορές, με μεγάλη ζήτηση για υποψηφίους, πρέπει να είστε δημιουργικοί για να τραβήξετε την προσοχή (παράδειγμα).

 

3. Αξιολόγηση υποψηφίων

  • Φάση I: Αρχικός έλεγχος των σχετικών υποψηφίων: αυτό μπορεί να γίνει τηλεφωνικά από ένα διαχειριστή (για εξοικονόμηση χρόνου), αφού ετοιμάσετε μία λίστα ελέγχου γι’ αυτόν:
    • Προετοιμασία διαδικτυακού πίνακα (χρησιμοποιήστε υπολογιστικά φύλλα Google) για την αρχική αξιολόγηση και συμπεριλάβετε σε αυτόν τα «βασικά» στοιχεία για κάθε υποψήφιο.
    • Για έναν Βοηθό Οδοντίατρου, για παράδειγμα, αυτά μπορεί να είναι:
      • Όνομα Υποψηφίου
      • Αριθμός κινητού
      • Διεύθυνση email
      • Εκπαίδευση (Νοσοκόμα οδοντιατρικής; | Όχι, Ναι | Και αν ναι – έτος αποφοίτησης και ίδρυμα)
      • Προϋπηρεσία (τουλάχιστον 2 χρόνια;)
      • Ιστορικό εργασίας (που, για πόσο καιρό)
      • Συμφωνεί με την ημιαπασχόληση (ναι, όχι)
      • Υπάρχουν προτιμώμενες ώρες και ημέρες εργασίας; Και αν ναι, ποιες;
      • Η εργασία ως εξωτερικός συνεργάτης (με πληρωμή έναντι τιμολογίου) αποτελεί επιλογή; (ναι, όχι)
      • Αν μπορεί να ξεκινήσει τον επόμενο μήνα (ναι, όχι)
      • Διεύθυνση κατοικίας (είναι στο Τορίνο, ή πολύ κοντά;)
      • Εμπειρία Οδοντιατρικής Υγιεινής;
      • Λογιστικές γνώσεις;
      • Γλώσσες (προφορικά, γραπτά, επίπεδο)
      • Προσδοκίες μισθού
      • Παρατηρήσεις και γενική εντύπωση (ο διαχειριστής μπορεί να προσθέσει εδώ σχόλια που θεωρεί σημαντικά)
    • Σημείωση:
      • Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν εν μέρει από το βιογραφικό σημείωμα και να συμπληρωθούν κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνέντευξης από το διαχειριστή (μπορείτε και να προσλάβετε διαχειριστή μόνο γι’ αυτές τις συνεντεύξεις)
      • Με τη συμπλήρωση αυτών των στηλών (= ερωτήσεις) μπορείτε να διαβάσετε και να αποφασίσετε εάν ο υποψήφιος είναι σχετικός και να το γράψετε στην επόμενη στήλη (εδώ παρακάτω), ώστε να προγραμματιστεί μια συνέντευξη.
      • Ο διαχειριστής θα πρέπει να διατηρεί έναν φάκελο ηλεκτρονικά με όλα τα βιογραφικά για έναν συγκεκριμένο ρόλο και να βεβαιωθεί ότι έχετε πρόσβαση σε αυτά τα βιογραφικά για να βοηθήσετε στην αξιολόγηση (πριν και μετά την τηλεφωνική συνέντευξη στη φάση Ι).
        • Οι υποψήφιοι που πέρασαν στη φάση ΙΙ μπορούν να τοποθετηθούν σε έναν υποφάκελο «Ναι».
        • Οι υποψήφιοι που δεν πέρασαν μπορούν να τοποθετηθούν σε έναν υποφάκελο «Όχι».
        • Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε και έναν φάκελο «Ίσως», για όσους δεν είστε σίγουροι ακόμα…
  • Πρέπει να προχωρήσουμε σε συνέντευξη; (ναι, όχι). Αυτό θα πρέπει να το συμπληρώσετε εσείς (ιδιοκτήτης/διευθυντής κλινικής)
  • Εάν ναι – Ημερομηνία και ώρα συνέντευξης. Αυτό θα πρέπει να προγραμματιστεί από το διαχειριστή.

 

  • Φάση ΙΙ: Πρόσωπο με πρόσωπο λεπτομερή συνέντευξη: μεταξύ του Υποψηφίου και εσάς (ιδιοκτήτης κλινικής / διευθυντής).
    • Αυτό ακολουθεί την αρχική αξιολόγηση των υποψηφίων από το τηλέφωνο.
    • Μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ZOOM, ή – κατά προτίμηση – στην κλινική σας.
    • Εδώ μπορείτε να έχετε μία πρώτη εντύπωση του υποψηφίου, να κάνετε διευκρινιστικές ερωτήσεις, να ελέγξετε τις επαγγελματικές δεξιότητες του υποψηφίου κ.λπ.
    • Δείτε επίσης αν ταιριάζει στην «κουλτούρα» της κλινικής σας και αν φαίνεται αξιόπιστος και υπεύθυνος, επίσης αν έχει σωστή στάση απέναντί σας.
    • Επιπλέον, δείτε αν ταιριάζει σε συγκεκριμένες απαιτήσεις του ρόλου και σε επαγγελματικές δεξιότητες.
    • Η λογική είναι να δούμε αν η προσέλκυση του υποψηφίου είναι μία κατάσταση που λειτουργεί θετικά και για τις δύο πλευρές – την κλινική και τον υποψήφιο. Ελέγξτε αν ταιριάζει και στα δύο μέρη.
    • Θυμηθείτε ότι ο υποψήφιος αξιολογεί και εσάς και την κλινική σας, άρα το κοινό όφελος θα επιτρέψει μια μακροπρόθεσμη και γόνιμη σχέση.
    • Στη συνέντευξη προσπαθήστε να είστε φιλικοί, όχι εκφοβιστικοί. Ακόμα κι αν ο υποψήφιος δεν προχωρήσει, αφήστε μία καλή εντύπωση, αφού οι υποψήφιοι μιλούν με άλλους επαγγελματίες και πελάτες…
    • Σημείωση: μπορείτε να ζητήσετε από άλλα μέλη της ομάδας να συμμετάσχουν σε φάσεις της συνέντευξης, για να καταπολεμήσετε την προκατάληψη (λειτουργεί σαν «δεύτερη γνώμη»).

 

4. Δοκιμή ελπιδοφόρων προοπτικών

  • Δοκιμαστική μέρα στο χώρο εργασίας
    • Αυτή η φάση είναι απαραίτητη και προτείνεται ανεπιφύλακτα, καθώς δίνει τη δυνατότητα να ελεγχθεί εάν υπάρχει χημεία κατά τη συνεργασία και πράγματι υπάρχει κοινό όφελος και για τις δύο πλευρές. ΜΗΝ το αμελήσετε!
    • Ζητήστε από τους υποψηφίους που πέρασαν την πρώτη συνέντευξη να έρθουν και να εργαστούν στην κλινική σας για 1 ημέρα, αν γίνεται. Πείτε τους ότι θα τους πληρώσετε για εκείνη την ημέρα και ότι έτσι θα δουν και αυτοί αν ταιριάζουν οι ιδιοσυγκρασίες σας.
    • Εάν συμφωνούν, ορίστε μια ημερομηνία για να έρθουν και να εργαστούν στην κλινική σας, το συντομότερο δυνατό.
    • Πριν φτάσει αυτή η ημερομηνία, ετοιμάστε ένα μονοήμερο πρόγραμμα εργασίας για τη συγκεκριμένη ημέρα. Αυτό το ημερήσιο πρόγραμμα εργασίας μπορεί να περιλαμβάνει 3-4 «βαρετές» εργασίες ρουτίνας και επαγγελματικές εργασίες, ανάλογα με την περίπτωση, ώστε και οι δύο να δείτε και να βιώσετε μια ποικιλία καθημερινών διαδικασιών.
    • Για παράδειγμα – για έναν βοηθό οδοντιάτρου, τέτοιες εργασίες μπορεί να είναι:
      • Καθαρισμός και προετοιμασία της κλινικής για ασθενείς, μεταξύ και μετά από ραντεβού
      • Διαδικασία Οδοντικής Υγιεινής για 1-2 ασθενείς (ή καλύτερα – μέλη της ομάδας ή συγγενείς, για να ακούσετε τις εντυπώσεις τους)
      • Βοήθεια στον οδοντίατρο με 2-3 ασθενείς
      • Λογιστικά ή/και διοικητικά καθήκοντα, εάν απαιτείται
  • Η ιδέα είναι να συμπεριλάβουμε δύσκολη και κουραστική δουλειά, να προκαλέσουμε λίγο τους υποψηφίους και να δούμε πως αποδίδουν. Και για να ελέγξετε πως νιώθουν οι υποψήφιοι με τις καθημερινές εργασίες και πόσο επαγγελματίες είναι.
  • Στο τέλος αυτής της ημέρας, αφιερώστε χρόνο για να συζητήσετε με τον υποψήφιο πως νιώσατε και οι δύο με τη συνεργασία.
  • Εάν θέλετε να προχωρήσετε μαζί, θα πρέπει να προσλάβετε τον υποψήφιο και να του δώσετε ένα συμβόλαιο για την έγκρισή του/της.

 

5. Υπογραφή σύμβασης με τον επιλεχθέντα ΑΜΕΣΑ

  • Αν οι φάσεις πήγαν καλά, μπορείτε είτε να υποσχεθείτε μια τελική απάντηση έως μιας βδομάδας από την πλευρά σας (αν εξετάζετε και άλλους υποψηφίους), είτε να αποφασίσετε επιτόπου αν θα προσλάβετε τον υποψήφιο (έτσι θα ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να τον χάσετε κατά τη διάρκεια αυτής της βδομάδας).
  • Σε κάθε περίπτωση, μόλις αποφασίσετε να προσλάβετε τον υποψήφιο, θα πρέπει να δοθεί μία επαφή επικοινωνίας στον υποψήφιο αμέσως και θα πρέπει να του δώσετε 2-3 ημέρες για να επιθεωρήσει τη σύμβαση πριν υπογράψει.
  • Σημείωση:
    • Ένα προσχέδιο σύμβασης εργασίας μπορεί και πρέπει να είναι έτοιμο ακόμη και πριν από την ημέρα επιλογής, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία του υποψηφίου και να το παραδώσετε αμέσως στους επιλεγμένους.
    • Να θυμάστε ότι οι υποψήφιοι σας επιθεωρούν και αυτοί και περιμένουν να λάβουν μία ξεκάθαρη προσφορά, η οποία τους αποδεικνύει ότι είστε σοβαροί επαγγελματίες.
    • Μετά από όλη αυτή τη σκληρή δουλειά που πραγματοποιήθηκε, αξιολόγησης και επιλογής υποψηφίου, μην το ρισκάρετε – να είστε προετοιμασμένοι!
    • Στη σύμβαση θα πρέπει να συμπεριλάβετε:
      • Σαφείς (και λογικούς) όρους (συμπεριλαμβανομένου του μισθού, των αδειών, της εμπιστευτικότητας, της αποκλειστικότητας (για εργασία πλήρους απασχόλησης και άλλα). Συμβουλευτείτε το δικηγόρο σας και μη συντάξετε τη σύμβαση μόνοι σας!
      • Μια δοκιμαστική περίοδος 1-2 μηνών, κατά την οποία κάθε πλευρά μπορεί να τερματίσει τη σύμβαση εντός μίας εβδομάδας ή και λιγότερο (αυτό επιτρέπει ευελιξία και βεβαιότητα όφελους και για τους δύο).
      • Τουλάχιστον ένα μήνα ειδοποίησης για τη «λύση της σύμβασης» πρέπει να συμπεριλαμβάνεται όταν λήξει η δοκιμαστική περίοδος, για να αποφευχθούν λειτουργικές δυσκολίες από την πλευρά σας και οικονομικές δυσκολίες από την πλευρά των εργαζομένων.
  • Κάντε τη σύμβαση σύντομη, σαφή και απλή. Προσπαθήστε να αποφύγετε εκφοβιστικούς όρους.
  • Να είστε ευέλικτοι και δημιουργικοί στη διαπραγμάτευση και να στοχεύετε σε win-win καταστάσεις.

 

Ανακεφαλαίωση

Η προσέλκυση των κατάλληλων ανθρώπων θα κάνει θαύματα στην επιχείρησή σας. Εάν προσεγγίσετε αυτό το θέμα συστηματικά, προσδιορίζοντας το ρόλο, διαφημίζοντας τη θέση σε σχετικά κανάλια, αξιολογώντας υποψηφίους, δοκιμάζοντας τις προοπτικές στην εργασία και υπογράφοντας γρήγορα με τους υποψήφιους που επιλέξατε, οι πιθανότητες να προσλάβετε τα κατάλληλα μέλη για την ομάδα σας και να δημιουργήσετε σταθερές μακροχρόνιες σχέσεις κοινού όφελους μαζί τους, αυξάνονται σημαντικά.

Να θυμάστε ότι η εύρεση των κατάλληλων ανθρώπων είναι ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντα που έχετε, εάν θέλετε η κλινική σας να αναπτυχθεί. Και αυτή η πρόσληψη μπορεί να γίνει πραγματικό εμπόδιο στην ανάπτυξη σας, εάν ο ρόλος έχει μεγάλη ζήτηση και οι ανταγωνιστές σας είναι πιο αποτελεσματικοί στην πρόσληψη προσωπικού. Κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ανταποκριθείτε γρήγορα και ακολουθήστε τα βήματα που προτείνονται σε αυτό το άρθρο, για να βρείτε και να προσελκύσετε μία εξαιρετική ομάδα. Οι προσπάθειές σας θα ανταμειφθούν 10 φορές και περισσότερο, αν το διαχειριστείτε με σύνεση. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία και ενημερώστε μας αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Στη DentQ, είμαστε περήφανοι επιχειρηματικοί εταίροι χιλιάδων οδοντιάτρων σε όλο τον κόσμο και επίσης τους παρέχουμε εργαλεία, τεχνολογίες και περιεχόμενο, με το οποίο μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Είτε συνεργάζεστε μαζί μας είτε όχι, μη διστάσετε να επισκεφθείτε ξανά το ιστολόγιό μας και να εγγραφείτε στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάσετε παρόμοια άρθρα που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη δική σας οδοντιατρική επιχείρηση.


Condividi questo con gli altri: